آبی دل
آبی دل

خنده را معنای سر مستی مدان،آنکه میخندد غمش بی انتهاست


یه جنایت ..............................................

ممنون که تشریف آوردین

خب بریم سر اصل مطلب

خودون میدونین که پیش انشگاهی هم مثل تمام پایه ها امتحانات ثلث اول و دوم داره.

مدرسه ما هم یه هفته قبل از امتحانات برنامه امتحاناتو داد و با آزوی موفقیت ازما خواست آماده شیم

امتحان اول بگید چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیفرانسیل.واااااااااااااااااااااااای...

کلاس عزا عمومی شد.....

شنبه دهم امتحان دیفرانسیل.....

خلاصه تو یه هفته هر جور بود خوندیم ولی انصافا من هرچی میخواسم بخونم نمیشد آخه مسابقات سالن تیمی که داشتم شانس ما افتاده بود همون موقع منم همش تو سالن پلاس بودم.

خلاصه چهارشنبه شد و فقط دو روز تا امتحان وقت مونده بود.

زنگ آخر چهارشنبه امتحان روخوانی انگلیسی داشتیم.

قرار شد دو نفر دو نفر بریم تو کلاس تا ازمون امتحان بگیره معلممون.کلاس ما هم با دفتر مدرسه تقریبا 5 متر فاصله داره.یکی از معلم ها که کلاسش تموم شده بود داشت میرفت تو دفتر که بره خونشون که دو سه نفر از همکلاسیای منم مثل عادت همیشگی باهاش رفتن تو دفتر و خودشیرینی و....

وقتی برگشتن یکیشون که خیلی ناقلا بود(البته شرمنده نمیتونم اسماشونا بگم) گفت که سوالات امتحان دیفرانسیل رو میز مدیر بودن.

بچه کلاسم همه دور همه جمع شده بودن.حدود 20 دقیقه هم بیشتر وق نداشتیم.مدیرمونم اومده بود تو حیاط که مواظب ما باشه.معاون مدرسه هم رفته بود سر کلاس ورزش خودش چون معلم ورزش مدرسمونم هست.

خلاصه قضیه شد مثل فیلمای آمریکایی.قرار شد من و یکی از دوستام سر مدیر رو گرم کنیم آخه کسی غیر از من تو کلاس بلد نیست زبون بریزه.قرار شد یه نفر هم دم سالن کشیک بده.یه نفر هم تو سالن راه بره.دونفر از این خر خونام فرسادیم برن امتحان انگلیسی بدن که معلمه رو یکم سرشو گرم کننوخدایی بچه ها همه باحال و پایه بودن.آخر سرم قرار شد سه نفر برای عکس از روی سوالات برن تو دفتر.

عملیات شروع شد.

حالا ببینید من بدبخت راجع به چی با مدیر حرف میزدم:

من:آقای .... به نظر شما بچه های کلاس چند در صد دانشگاهی هسن؟؟(آخه مگه من بازرسم)

مدیر:تو درستو بخون و کاری به این کارا نداشته باش

من:آخه من میخواسم بدونم.خب نمیخوایید بگید چرا دیگه ناراحت میشید.من خودمم میدونم بچه های ما  هیچکدوم دانشگاهی نیستن.

مدیر:چرا الکی حرف میزنی.اینا نصفشون صد در صد دولتی رو میارن.

من:آقا به نظر شما ادبیات رو از اول بخونیم بریم آخر بهتره یا از آخر بخونیم بریم اول؟؟؟

مدیر:تو بخون.از هرجاش میخوای بخون.

من:آقا دیشب گل لیونل مسی رو دیدین.اون گل ضربه ایستگاهیه؟

مدیر:تو اون موقع شب بیدار بودی؟؟؟؟چرا بیدار بودی؟؟؟(یکی نیس به خودش بگه تو چرا بیدار بودی؟؟)

مدیر هی میگفت چرا بیدار بودی و منم میگفتم بیدار نبودم و تو اخبار دیدم.گفت آخه صبح اخبار کجا بود.منم گفتم اخبار ساعت 7 شبکه یک.

گفت دروغ میگی.من باید برم به خونتون یه زنگی بزنم.بذار برم.بیا کنار.دنبالم بیا.

منم که میدونستم اگه بره بچه ها رو میگیره.سریع به دوتا از بچه ها اشاره کردم دعوا کنین.

آقا مدیره داشت میرفت که یه دفعه سر و صدا بلند شد و دعوا...

همین موقع بود که خبر رسید کار عکس برداری تموم شد.

دعوا هم تموم شد و مدیرم رفت زنگ زد و کلی منم حرف شنیدم.

خلاصه عکس گرفته شد

اینم عکسشه..

وقتی رفتیم خونه.ساعت 4 بود که گشیم زنگ خورد.

مهران.پاشو بیا کتابخونه داریم سوالات رو حل میکنیم.

منم رفتم.از در که وارد شدم دیدم همه خرخونا هستن و دارن حل میکنن که جواباشو کپی بگیریم بدیم بچه ها بخونن.البته منم ریاضیم بد نی برا همین زنگ زدن که بیام اونجا.

سوالات حل شد و جوابا هم بین بچه ها پخش شد.

گذشت و گذشت تا شنبه که روز امتحان بود.

رفتیم نشستیم.

سوالا پخش شد.بچه ها همه زیر لب هر هر میخندیدن.سوالات همه همونایی بود جواباشو داشتیم.بچه ها هم متواضعععععععع

سر 40 دقیقه اول 3 نفرشون از سر جلسه بلند شدن و به معلمم هم گفتن آقا خیلی آسون بود.ما 18 به بالا میاریم و از این حرفا.....

معلمه هم 120 دقیقه وقت داده بود برا امتحان ولی دید سر 60 دقیقه همه رفتن و بیرون بزن و برقصه.

خلاصه امتحان رو دادیم و رفتیم ولی.......

ولی بمونه بقیش برا پستای بعدی که بدبختیامون تازه شروع شد

عکس بچه هامونا تو پست بعد میندازم.

حجمش بالا بود دارم کوچیکش میکنم

دوستون دارم

بای تا های


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت0:20---26 فروردين 1391
.....?#############?

...?###############?

..?#################?..................?###?

..?##################?..........?#########?

....?#################?......?#############?

.......?################?..?###############?

.........?################?################?

...........?###############################?

..............?############################?

................?#########################?

..................?######################?

....................?###################?

......................?#################?

........سلام...........?##############?

...........................?###########?

..........خوبي...........?#########?

...............................?#######?

................................?#####?

.....آپ هستیم...................?###?

....................................?#?

.......................................?

..............منتظرم.................?

........................................?

........................................?

.......................................?

.......................................?

.....................................?

.: ............................ :. ?

................................?

...........................?

......................?

.................?

............?

........?

......?......................?...?

..........?.............?............?

..............?.....?...................?

...................?.....................?

................?......?..............?

..............?.............?....?

.............?

...........?

..........?

.........?

.........?

..........?

..............?

...................?

.......................?

....نظریادت نره...........?


قـ ـلـ ـم خـ ـیِـ ـس
ساعت15:44---12 فروردين 1391
بـه دلـتنـگی هـایـمـــ دسـت نـزن ..!.. مـی شـكنـد بـغـضــمـــــ یـك وقـت ... آنـگاه غـرقــــــ مـی شـوی در سیـلابــــــ اشـكهـایـی كـه ... بـهـانـه ی روانـــــــ شـدنـش هـسـتـی ...!!!
salam shoma chera up nemikoni???????


farnoosh
ساعت23:27---9 فروردين 1391
salam.mamanoonam ke be weblogam oomadin .babate nazaretoon nesbat be

weblog ham mer30.

are weblogaye digero ke esmeshoon 2khtaroonast ro didam baziashon vaqan jaleb nistan!!

man avalesh esme in weblogo gozashtam 2khtaroone vali badesh ke 1 kam toosh neveshtam pashimoon shodam akhe webloge man rabti be 2khtaroone nadare!!hamechi toosh hast!!!

be harhal mamnoon ke be weblogam sar zadi.

webloge to ham kheili khoobe.

bazam be weblogam bia va nazar bede.

bye


مرضیهه
ساعت0:06---1 فروردين 1391
هاهاهاهاها
هوووووو ساملیک
ایول دمتون گرم
بچه های کلاسه ما هم خیلی پایه ان
البته من با ناظمم خیلی مچم واس همین کاری ب کارم ندارن
عکست چرا نشون نهیده؟؟؟؟
عیدیاتم عای بود مرسی
پیش پیش عیدتم مبارک


soha
ساعت0:35---29 اسفند 1390
سلام...ممنون که بمن سرزدید...بله حتما لینکت میکنم شماهم منو باعنوان سها؛ستاره زندگی لینک کن...باز بهتون سر میزنم...فعلا...

Asal
ساعت23:11---28 اسفند 1390
Afarin be Pesare zerang be ma ham yad bede dg

PareKhat
ساعت22:10---28 اسفند 1390
سلام رفيق.چطوري؟يه جورايي مثه خودم انگار هوات بارونيه،شنيدي كه ميگناين نيز بگذرد؟)پس بيخيال چيزايي كه ميدونيو نميدونم،درسته كه ميگذره پس بهتره خوش بگذره.شايد بعضي وقتا احساس كني كه خدا ديگه صداتو نميشنوه و بايد با يه دربست بري پيشش ولي اينو بدون كه خدا مهمون ناخونده نمي خواد.از دست مشكلات به خدا پناه ببر آخه رفيق با مراميه.
خنده بر لب ميزنم تا كس نداند راز من
ورنه اين دنيا كه ما ديديم خنديدن نداشت...
* رفيقت نگه دارت *


PareKhat(Ali)------_____


تنها
ساعت23:38---27 اسفند 1390
قحطی عشق می آید!!!





هفت نه ،هفتصد سال در قلبم ذخیره و پنهانت می کنم،





بگو کنعانیان منتظر نباشند،





تقسیم شدنی نیستی!





حتی اگر یعقوب بیاید...!


نوشا
ساعت21:13---27 اسفند 1390
سلام
خیلی بامزه بود
مخصوصا" اون سوالایی که از مدیرت پرسیدی...سوالات فنی بود!!!
شاد باشی گلی


الی
ساعت20:23---27 اسفند 1390
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____happy____________***
_***___________new_______***
__***__________year_____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


rasool&sohila
ساعت15:22---27 اسفند 1390
سلام ممنون که خبرم کردين من لينکيدمتون مايل بودين لينکمون کنين به اميد ديدار
امضا:سهيلا


سوگند
ساعت14:59---27 اسفند 1390
تو انگار باز هوس کتک کردی.آخه من دیشب تازه آپ کردم.چشمام کور شد تا نوشتم.دیگه وقت نشد به هیچکی خبربدم.بچه بد مگه خودت آپ کردی خبر دادی.
خیلی جالب بود مطلبت.یاد خودمون افتادم.مام از این کارا زیاد میکردیم البته واسه جیم شدن از مدرسه و خرید ساندویچ از بیرون هم بجز امتحانات این برنامه ها رو هم داشتیم.واقعا یادش بخیر.بی صبرانه منتظر شنیدنه بقیشم.تو که نمیخواستی عکسارو بذاری پس واسه چی آدم رو هوایی میکنی؟یه سوال دیگه این حسین چش شد یهو.چرا رفته؟حالش خوبه؟
آهان یه چیزه دیگه.توام که مثه من عقلت کم بوده رفتی ریاضی خوندی؟!اما امیدوارم مثه خودم معدلت خیلی بالا شه و کلا موفق باشی داداش کوچولوی خودم


soha
ساعت14:08---27 اسفند 1390
سلام...مطالب جالبی داری...خوشحال میشم بمن سر بزنید...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 27 / 12 / 1390برچسب:,

  توسط مهران  |
 

 



زندگی... زندگی چون قفسی است قفسی تنگ پر از تنهایی و چه خوب است لحظه ی غفلت آن زندان بان و بعد از آن هم پرواز..... از این که این وبلاگ رو برای بازدید انتخاب کردین ممنون من مهران هستم. 18 ساله از اصفهان. ‏اميدوارم از مطالب ارائه شده خوشتون بياد. نظر یادتون نره راستی اگه با هام حرف خصوصی دارین برام ایمیل کنید حرفاتونو اینم ایمیلم: mehranzamanepoor@yahoo.com


 

داستان های زیبا
دانستنیها
شعر و متن عاشقانه
دانلود آهنگ

 

 kujaltbtj
 شرمنده......................
 داستان های کوتاه...
 تبریک و چندتا عیدی توپ...
 یه جنایت ..............................................
 عشق و ....
 حال گرفتنم بدهاااااااااااااااااااااااااااااااا
 سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
 ای خدا...
 خاطره از خودم
 دختر فدا کار
 بیان عشق
 داستان...

 

بهمن 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390

 

مهران

 






کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

پرو فایل خودم(در مورد خودم)
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 16750
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 405
تعداد آنلاین : 1